Ако деца могу да науче како да се фокусирају, да решавају проблеме из више углова, и да се науче одлучности и стрпљењу код разних изазова, онда је Судоку битан алат не само за школу, већ и за живот изван учионице.

Судоку побољшава памћење код деце и вештину учења

Према недавној студији британије о загонеткама у учионици које је спровео Универзитет у Кембриџу, 75 одсто наставника тренутно користе загонетке, као што су укрштенице или судоку , као део својих наставних материјала у учионици – али загонетке се често користе као „забавна“ активност у ангажовању студената или награда студентима или допуна плана учења, а не користи као вид наставног материјала у себи.

Студија на Кембриџу је показала да је судоку користан за побољшање меморије деце, посебно за децу узраста од 7 до 11 – Судоку је добар наставни алат за побољшање резоновања и памћења школског градива. Студија је такође показала да може да се користи судоку као наставна јединица математике и хемије – на пример, тако што ће учити децу да памте хемијске симболе (користећи их у судоку табели уместо бројева 1-9) .

Судоку развија стрпљење и пажњу

Ако се осврнемо на типове особина личности које су заједнички великим играчима Судоку, најбољи играчи Судоку углавном имају методичне, добро организован умове. Они знају како да погледате судоку табелу и одмах препознају обрасце, и знају како да развију доследан мисаони процес рада кроз слагалице и задрже пажњу до прилике чак и када загусти. То су добре вештине и вредности за децу у раном узрасту. Ако деца могу да науче како да се фокусирају, да решавају проблеме из више углова, и да се науче одлучности и стрпљењу код разних изазова, онда је Судоку битан алат не само за школу, већ и за живот изван учионице.

Судоку је прилагодљив мобилним уређајима

Многи клинци данас воле технологију. Ова млада генерација „дигиталних домородаца“ имају изгледа урођену способност за коришћење смарт телефона и таблет рачунара. Велика ствар је да је Судоку сада доступан на интернету и на мобилним апликацијама. Наставници у учионици могу да деле Судоку загонетке на „старомодан начин“ на табли или графоскоп екрану, или да раде у малим групама са децом која играју Судоку на смарт телефонима или мобилним уређајима као што су таблети или лаптопови.

За 21. век је можда важније него икада раније да људи прихвате нове начине учења и наставе да представљају релевантне вештине нашим клинцима. Поред основних вештина као што су читање, писање, математика, физика, хемија, историја и географија, такође је важно да научи нашу децу како да мисле и како да се ангажују са „играма за мозак“, каква је Судоку.

 

 

http://www.detinjarije.com/zasto-sudoku-treba-da-bude-obavezan-u-skolama/