Када му родитељи непрестано забрањују да осећа или му забрањују да осећа неко одређено осећање, они деформишу дететову природну емоционалност.
Када му родитељи непрестано забрањују да осећа или му забрањују да осећа неко одређено осећање, они деформишу дететову природну емоционалност.
Данашња деца долазе у школу емотивно недоступна за учење и постоје многи фактори у овом нашем модерном начину живота који доприносе овоме.
Та деца која су само чувана уместо васпитавана једино су научила шта не смеју, али нису научила да разликују шта је добро, а шта лоше.
Ми одгајамо генерацију деце која ће бити потпуно неспособна да оствари било какав успех у модерном добу. Учимо их да буду егоцентрични и да одустају, често и пре него што су било шта покушали.
Стручњаци за учење и памћење препоручују најбоље методе за савладавање градива.
Већина ученика учи тако што више пута чита исте забелешке, уџбенике и осталу литературу. Међутим, психолошка истраживања, помоћу лабораторијских експеримената и оних у учионицама, доказала су како је то најгори могући начин учења.