На овој страници можете да пронађете додатне информације о предметима и одељењима. Веб странице предмета и одељења можете да отворите са доњих линкова:

 

 


 

За наставнике и учитеље:

Наставни материјал који наставници желе поставити на своју страницу (у оквиру свог предмета или свог одељења) могу послати на Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..

 

Полазећи од досадашњих искустава и потреба ученика, школа ће и ове године организовати наставу у природи, спроводећи целокупну процедуру по упутствима МПНТР.


Настава у природи је облик образовно-васпитног рада којим се остварују обавезни и изборни наставни предмети и ваннаставне активности из наставног плана и програма за први циклус основног образовања и васпитања - у климатски погодном месту из здравствено-рекреативних, образовно-васпитних и социјалних разлога.

Настава у природи пружа могућности интердисциплинарног повезивања садржаја различитих наставних предмета и других ваннаставних активности. Планирање садржаја овог облика рада врши се на основу наставних програма обавезних и изборних наставних предмета из којих се издвајају они садржаји који су погодни за остваривање циљева и задатака наставе у природи, а одговарају условима у којима се она реализује. У самим наставним програмима за поједине предмете могу се наћи садржаји који експлицитно или имплицитно упућују на погодност овог облика образовно-васпитног рада (свет око нас, природа и друштво, физичко васпитање, ликовна култура, музичка култура, чувари природе, народна традиција, грађанско васпитање...).

Овај облик наставе организоваће се за млађе разреде (I-IV), а у оквиру разреда за она одељења која добију писмену сагласност родитеља ученика. Организатор ове активности биће директор и стручни актив за разредну наставу. Наставу у природи финансираће родитељи ученика. За ученике из породица слабијег материјалног стања, део средстава обезбедиће се гратис преко агенције.

Настава у природи ће се реализовати у периоду мај/јун 2025.године на следећим дестинацијама:

  1. Копаоник, Јуниор Брзеће, почетак јуна 2025., одељења 3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5, 3/6, број планираних ученика 130, шест ноћења
  2. Топола, Хотел Опленац, почетак јуна 2025., 2/2, број планираних ученика 25, шест ноћења
  3. Златибор, Дечије одмаралиште Голија, крај маја почетак јуна 2025., број планираних ученика 192, шест ноћења, одељења 2/1, 2/4, 4/1, 4/2, 4/3, 4/4, 4/5, 4/6
  4. Дивчибаре, Хотел Хеба, мај, јун, одељења 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, број планираних ученика105, шест ноћења

На основу договора одељенских већа млађих разреда, одељењске старешине су усагласиле ставове о одласку на наставу у природи. Неке одељењске старешине због свог здравственог стања, здравственог стања чланова породице и због недовољног броја пријављене деце неће ове године водити ученике на наставу у природи.

 

Основни задатак школе jе да омогући квалитетно образовање и васпитање за свако дете и ученика, под jеднаким условима. За ученика коме jе услед социjалне ускраћености, сметњи у развоjу, инвалидитета, тешкоћа у учењу, ризика од раног напуштања школовања и других разлога потребна додатна подршка у образовању и васпитању, обезбеђуjе се отклањање физичких и комуникациjских препрека, прилагођавање начина остваривања школског програма и израду, доношење и остваривање индивидуалног образовног плана (члан 76, Закон о основама система образовања и васпитања ; Сл.Гласник бр.88/2019,27/2018,6/2020,92/2023).

Директор школе Милан Бајић образовао је Тим за инклузивно образовање ОШ „Јосиф Панчић“ који ће у школској 2024/2025. години радити у следећем саставу:

  • Милена Вукашиновић, психолог, руководилац Тима
  • Валентина Антић, психолог
  • Ивана Марковић, професор разредне наставе
  • Мирјана Ћукаловић, професор разредне наставе
  • Споменка Марковић, професор разредне наставе
  • Сузана Милаковић, професор разредне наставе
  • Татјана Филиповић, професор разредне наставе
  • Наташа Бајковић, професор српског језика и књижевности
  • Сања Глигорић, професор математике
  • Марија Панић, професор енглеског језика
  • Мирјана Димитријевић, професор географије
  • Магдалена Оташевић и Марко Томић, представници Ученичког парламента
  • Ивана Јоксимовић, родитељ ученика 4/2, представник Савета родитеља

Акценат рада Тима, у току септембра и октобра месеца школске 2024-2025. године ће бити на раној идентификацији ученика за које је неопходна индивидуализација у наставном процесу, формирању тимова за ученике којима је потребно увођење у рад по ИОП-у, припрему индивидуалних образовних планова. За ученике код којих индивидуализација и примена ИОП-а 1 нису дали адекватне резултате, бавићемо се избором и припремом адекватних садржаја и наставних материјала и увођењем у рад по измењеним стандардима.

Тим за инклузивно образовање школе имаће за циљ и омогућавање ученицима школе помоћи и подршке од стране локалне самоуправе (сарадња са стручним лицама из других школа и институција) и других организација и установа које нам могу помоћи у подизању квалитета рада са децом којима је потребна додатна подршка, као и на пружању помоћи ученицима из нестимулативних средина у процесу што лакшег укључивања у образовни процес.

 

Поткатегорије

Безбедан боравак у школи

Bezbedno

Чувам те

CuvamTe

Уџбеници 2024/25.

Начин коришћења мобилне технологије у школи

Смернице за родитеље - Како разговарати са децом у кризним ситуацијама

OperativniPlan

Препоручене мере превенције COVID-19 у школама и установама ученичког и студентског стандарда

OperativniPlan