Стручни актив за развој школског програма

Стручни актив за развој школског програма чине представници наставника и стручних сарадника. Чланове овог актива именује Наставничко веће. Руководилац овог актива је Биљана Лазаревић, педагог.

Чланови Актива за ову школску годину су:

  • Зоран Гаврић, професор разредне наставе, педагошки саветник
  • Радмила Жежељ, професор разредне наставе, педагошки саветник
  • Мирјана Ковачевић, професор разредне наставе
  • Слађана Тодоровић, професор српског језика и књижевности
  • Драгана Јанковић, професор географије
  • Валентина Антић, стручни сарадник - психолог
  • Биљана Лазаревић, стручни сарадник - педагог

 

Педагошки колегијум

Педагошки колегијум чине: председник Стручног већа за разредну наставу, председник Стручног већа за развојно планирање, председник Стручног актива за развој школског програма и председници стручних већа за области предмета, као и представник стручних сарадника. Педагошким колегијумом председава и руководи директор школе.

 

Стручни актив за развојно планирање

Чланови Стручног актива за развојно планирање:

  • Тања Цапудер, руководилац, професор разредне наставе
  • Катарина Поповић, професор француског језика
  • Марија Црногорац, професор историје
  • Слађана Тодоровић, професор српског језика и књижевности
  • Светлана Лакићевић, професор српског језика и књижевности
  • Сања Чуровић, професор физичког васпитања
  • Татјана Маћејка Трајковић, професор музичке културе
  • Марица Петковић, професор разредне наставе
  • Радмила Вукић, професор разредне наставе
  • Катарина Танацковић, професор разредне наставе
  • Драгана Вуловић, 4/2, родитељ представник у Савету родитеља
  • Војин Радокановић 7/2, представник Ученичког парламента

 

Тим за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања

Чланови Тима за заштиту ученика од насиља су:

  • Марија Петровић, професор физичког и здравственог васпитања
  • Ивана Јовановић, професор енглеског језика
  • Ивона Томић, професор биологије
  • Мирјана Ћукаловић, професор разредне наставе
  • Марица Петковић, професор разредне наставе
  • Сандра Планић, професор разредне наставе
  • Наташа Бајковић, професор српског језика и књижевности
  • Драгана Јанковић, професор географије
  • Лидија Лечић, професор биологије
  • Весна Вујовић, професор француског језика
  • Данијела Бојковић, наставник верске наставе
  • Милена Вукашиновић, стручни сарадник - психолог
  • Биљана Лазаревић, стручни сарадник - педагог
  • Валентина Антић, стручни сарадник - психолог
  • Драгана Бијелић, секретар школе
  • Драгана Јешић, професор биологије и помоћник директора школе
  • Милан Бајић, директор школе
  • Данијела Маљевић, представник Савета родитеља (8/3)
  • Константин Видојевић 7/4, представник Ученичког парламента

 

Тим за самовредновање

Руководилац Тима за самовредновање за школску 2023/2024. годину је Данка Петровић, професор Технике и технологије. Чланови Тима за самовредновање су:

  • Данка Петровић, професор технике и технологије, руководилац Тима
  • Оља Павловић, професор разредне наставе
  • Маја Веселиновић, професор енглеског језика
  • Ивана Милисављевић, професор енглеског језика
  • Весна Данкулов, професор српског језика и књижевности
  • Тања Пантелић, професор информатике и рачунарства
  • Марјана Младеновић, професор информатике и рачунарства
  • Сузана Милаковић, професор разредне наставе
  • Бојана Плавшић, професор разредне наставе
  • Сандра Мирчић, професор разредне наставе
  • Драгана Јешић, помоћник директора
  • Биљана Лазаревић, педагог
  • Марија Ковачевић, представник Савета родитеља 8/6
  • Софија Павлашевић 8/2, представник Ученичког парламента

 

Стручни тим за инклузивно образовање

Руководилац Тима за инклузивно образовање за школску 2023/2024. годину је Милена Вукашиновић, психолог. Чланови Тима за инклузивно образовање су:

  • Милена Вукашиновић, психолог, руководилац Тима
  • Валентина Антић, психолог
  • Марија Панић, професор енглеског језика
  • Марија Црногорац, професор историје
  • Слађана Тодоровић, професор српског језика и књижевности
  • Мирјана Ћукаловић, професор разредне наставе
  • Споменка Марковић, професор разредне наставе
  • Сандра Мирчић, професор разредне наставе
  • Драгана Дујовић, професор разредне наставе
  • Сузана Милаковић, професор разредне наставе
  • Ивана Марковић, професор разредне наставе
  • Ивана Јоксимовић, представник Савета родитеља (3/2)

 

Тим за професионалну оријентацију

Тим за професионалну оријентацију у школској 2023/24. години чине:

  • Александра Обрадовић, професор физике и ТИТ-а, ОС 8-1
  • Весна Вујовић, професор француског језика, ОС 8-2
  • Марија Димитријевић,професор српског језика и књижевности, ОС 8-3
  • Светлана Лакићевић, професор српског језика и књижевности, ОС 8-4
  • Драгана Ристић, професор ликовне културе, ОС 8-5
  • Мирослав Антонић, професор математике, ОС 8-6
  • Биљана Лазаревић, педагог
  • Валентина Антић, психолог
  • Милена Вукашиновић, психолог, координатор Тима

 

Тим за професионални развој

Тим за професионални развој и стручно усавршавање у школској 2023/24. години чине:

  • Радмила Жежељ, професор разредне наставе, педагошки саветник, координатор Тима
  • Наташа Бајковић, професор српског језика и књижевности
  • Маја Веселиновић, професор енглеског језика
  • Мирослав Стојановић, професор историје
  • Милосав Дабетић, професор француског језика
  • Зоран Гаврић, професор разредне наставе, педагошки саветник
  • Марица Петковић, професор разредне наставе
  • Радмила Вукић, професор разредне наставе
  • Невена Опалић, професор разредне наставе
  • Данијела Бојковић, професор верске наставе
  • Ксенија Зорчић, представник Савета родитеља (3/1)
  • Милан Бајић, директор школе

 

Тим за обезбеђивање квалитета и развој установе

Тим за за обезбеђивање квалитета и развој Школе у школској 2023/24. години чине:

  • Гордана Симовић, проф. разредне наставе, руководилац Тима
  • Катарина Микић, професор разредне наставе
  • Ивана Јовановић, проф. енглеског језика
  • Милосав Дабетић, проф. француског језика
  • Весна Данкулов, проф. српског језика и књижевности
  • Марија Димитријевић, проф. српског језика и књижевности
  • Марија Протић, проф. разредне наставе
  • Оља Ташић, проф. разредне наставе
  • Јована Калезић, проф. разредне наставе
  • Снежана Милановић Лакић, проф. разредне наставе
  • Милена Вукашиновић, стручни сарадник - психолог
  • Валентина Антић, стручни сарадник - психолог
  • Биљана Лазаревић, стручни сарадник - педагог
  • Давор Кукић, представник Савета родитеља 3/6
  • Јован Вишацки, представник Ученичког парламента
  • Станко Николић, представник локалне самоуправе
  • Милан Бајић, директор школе

 

Тим за за развој међупредметних компетенција и предузетништва

Тим за развој међупредметних компетенција и предузетништва у школској 2023/24. години чине:

  • Александра Обрадовић, руководилац Тима
  • Лидија Јовчић, професор технике и технологије
  • Марко Павловић, наставник математике
  • Игор Петковић, професор математике
  • Славољуб Васић, професор технике и технологије
  • Милан Милојевић, професор технике и технологије
  • Марјана Младеновић, професор информатике и рачунарства
  • Татјана Пантелић, професор информатике и рачунарства
  • Тања Филиповић, професор разредне наставе
  • Јована Калезић, професор разредне наставе
  • Душан Бајић, представник Савета родитеља 7/2
  • Ирина Козлина, представник Ученичког парламента 7/5

 

СТАЛНО СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА И СТРУЧНИХ САРАДНИКА У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ „ЈОСИФ ПАНЧИЋ “

Наставник и стручни сарадник има право и дужност да сваке школске године учествује у остваривању различитих облика стручног усавршавања.

Облици стручног усавршавања, приоритетне области, програми, начин организовања и друга питања од значаја за развој система стручног усавршавања утврђени су Правилником о сталном стручном усавршавању и стицању звања наставника, васпитача и стручних сарадника. Права и дужности наставника и стручних сарадника садржане су у члановима 25. – 28. овог Правилника.

ОШ «Јосиф Панчић» је усвојила Упутство осталном стручном усавршавању наставника и стручних сарадника којим су утврђене: врсте активности стручног усавршавања, улоге наставника и стручних сарадника (врсте њиховог ангажовања), припадајујући број сати, односно бодова за извођење или учешће у реализацији активности (према табели приказаној у прилогу 1 овог Упутства), начин њиховог планирања, вођења евиденције о њиховој реализацији и докази којима се исте потврђују. Осим наведеног, овим упутством утврђују се и одговорности за планирање, вођење евиденције и базе података, праћење, анализирање и вредновање резултата и извештавање о стручном усавршавању наставника и стручних сарадника.

ОШ «Јосиф Панчић» планира све облике стручног усавршавања наставника и стручних сарадника приликом израде Годишњег плана рада, који усклађује са Развојним планом, резултатима самовредновања и спољашњег вредновања рада Школе.

Дужност наставника и стручног сарадника је да, на крају школске године, припреми свој Лични план професионалног развоја на прописаном обрасцу, приказаном у прилогу 2 овог упутства, и достави га стручној служби ради израде годишњег плана рада Школе за наредну школску годину.

Професионални развој је сложен процес који подразумева стално развијање компетенција наставника и стручног сарадника ради квалитетнијег обављања посла и унапређивања развоја ученика и нивоа њиховог постигнућа. Саставни и oбавезни део професионалног развоја је стручно усавршавање које подразумева стицање нових и усавршавање постојећих компетенција важних за унапређивање образовно-васпитног рада. (http://katalog.zuov.rs/Kompetencije.aspx)

Наставник и стручни сарадник је дужан да води евиденцију свог стручног усавршавања на прописаном обрасцу, Евиденционом листу, који је представљен у прилогу 3 овог упутства. Саставни део овог обрасца је и опис елемената у табели којим се ближе одређује начин попуњавања обрасца. Примерак попуњеног и потписаног обрасца, наставник и стручни сарадник је дужан да достави стручној служби Школе на крају школске године ради чувања у досијеу наставника и стручног сарадника.

 

Документи и линкови:

 

Марија Николић, педагог
март 2014.

 

Годишњи план рада школе

Годишњи план рада школе представља главни документ у коме су планиране све педагошке активности, одређени задаци и циљеви, као и начин координирања свих делатности педагошких субјеката у школи и непосредној друштвеној заједници. Годишњим планом рада утврђују се време, место, начин и носиоци остваривања програма образовања и васпитања. Годишњи план рада доноси у складу са школским календаром, развојним планом и предшколским, школским и васпитним програмом.

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2023/2024.годину

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2022/2023.годину

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2021/2022.годину

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2020/2021.годину

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2019/2020.годину

 

Школски развојни план

Школски развојни план представља део активности сваке школе која тежи да стално унапређује свој рад, омогући квалитетно образовање и задовољи потребе и интересовање сваког свог ученика. Кроз прецизан преглед стања у школи, процеса наставе и резултата васпитно-образовног рада, одређивање приоритета и потребних активности, школски развојни план служи као водич за остваривање жељених циљева и мера динамике развоја школе.

Преузимање Школског развојног плана за период 2020/2025.године

 

 

Правилници о плану и програму наставе и учења

Правилник о допунама Правилника о плану наставе и учења за пети и шести разред основног образовања и васпитања и програму наставе и учења за пети и шести разред основног образовања и васпитања (15.септембар 2023.)

Правилник о допунама Правилника о плану наставе и учења за пети и шести разред основног образовања и васпитања и програму наставе и учења за пети и шести разред основног образовања и васпитања (4.октобар 2021.)

Правилник о допуни Правилника о програму наставе и учења за седми разред основног образовања и васпитања

Правилник о допуни Правилника о програму наставе и учења за осми разред основног образовања и васпитања

 

Правилник о заштити и безбедности ученика ОШ „Јосиф Панчић

Правилником о заштити и безбедности регулишу се мере, начин и поступак заштите и безбедности ученика Основне школе „Јосиф Панчић” Београд, за време остваривања образовно-васпитног рада и других активности које организује школа.

Преузимање Правилника о заштити и безбедности ученика ОШ „Јосиф Панчић

 

Правилник о понашању ученика, запослених и родитеља ученика ОШ „Јосиф Панчић“

Правилником о понашању у школи уређује се понашање запослених, ученика, родитеља ученика и трећих лица у Основној школи „Јосиф Панчић” у Београду. Поштовањем Правилника обезбеђује се успешно одвијање образовно-васпитне делатности школе, побољшавају се радна дисциплина и безбедност у школи, чување школске имовине и имовине ученика, запослених, родитеља ученика и трећих лица и доприноси се бољем успеху ученика и повећању угледа школе.

Преузимање Правилника о понашању ученика, запослених и родитеља ученика ОШ „Јосиф Панчић“

 

Правилник о уређивању поступка набавки

Преузимање Правилника о уређивању поступка набавки

 

Одлука о усвајању плана јавних набавки

Преузимање Одлуке о усвајању плана јавних набавки за 2023.годину

 

План јавних набавки за 2024.годину

Преузимање плана јавних набавки за 2024.годину

 

Годишњи финансијски извештај за 2023.годину

Преузимање Финансијског извештаја за 2023.годину

 

Годишњи финансијски извештај за 2022.годину

Преузимање Финансијског извештаја за 2022.годину

 

Финансијски план за 2024.годину

Преузимање Финансијског плана за 2024.годину

 

Финансијски план за 2023.годину

Преузимање Финансијског плана за 2023.годину

 

Завршни рачун

Преузимање Завршног рачуна

 

Поткатегорије

Безбедан боравак у школи

Bezbedno

Чувам те

CuvamTe

Уџбеници 2024/25.

Начин коришћења мобилне технологије у школи

Смернице за родитеље - Како разговарати са децом у кризним ситуацијама

OperativniPlan

Препоручене мере превенције COVID-19 у школама и установама ученичког и студентског стандарда

OperativniPlan