Стручни актив за развој школског програма

Стручни актив за развој школског програма чине представници наставника и стручних сарадника. Чланове овог актива именује Наставничко веће. Руководилац овог актива је Биљана Лазаревић, педагог.

Чланови Актива за ову школску годину су:

  • Зоран Гаврић, професор разредне наставе, педагошки саветник
  • Ива Иванчевић Илић, професор разредне наставек
  • Мирјана Ковачевић, професор разредне наставе
  • Мирослав Антонић, професор математике
  • Миомир Ранђеловић, професор хемије
  • Слађана Тодоровић, професор српског језика и књижевности
  • Драгана Јанковић, професор географије
  • Драгана Јешић, помоћник директора
  • Биљана Лазаревић, стручни сарадник - педагог

 

Педагошки колегијум

Педагошки колегијум чине: председник Стручног већа за разредну наставу, председник Стручног већа за развојно планирање, председник Стручног актива за развој школског програма и председници стручних већа за области предмета, као и представник стручних сарадника. Педагошким колегијумом председава и руководи директор школе.

 

Стручни актив за развојно планирање

Стручни актив за развојно планирање чине представници наставника, стручних сарадника, јединице локалне самоуправе, ученичког парламента и савета родитеља. Руководилац Стручног актива за развојно планирање у школској 2024/25. години је Јелена Вуковић.

Чланови Стручног актива за развојно планирање:

  • Јелена Вуковић, руководилац, професор српског језика
  • Тања Цапудер, професор разредне наставе
  • Маја Марковић, професор разредне наставе
  • Оља Павловић, професор разредне наставе
  • Гордана Симовић, професор разредне наставе
  • Радмила Жежељ, професор разредне наставе
  • Тамара Ердељанов, професор разредне наставе
  • Марија Димитријевић, професор српског језика
  • Милосав Дабетић, професор француског језика
  • Драгана Момировић, професор математике
  • Драгана Ристић, професор ликовне културе
  • Татјана Маћејка Трајковић, професор музичке културе
  • Миомир Ранђеловић, професор хемије
  • Јана Лукић, професор српског језика, стручни сарадник - библиотекар
  • Татјана Шофранац, стручни сарадник - библиотекар
  • Драгана Јешић, помоћник директора
  • Милена Вукашиновић, стручни сарадник - психолог
  • Драгана Вуловић, представник Савета родитеља (5/2)
  • Станко Николић, представник јединице локалне самоуправе
  • Славко Петровић и Тара Козодер, представници Ученичког парламента

 

Тим за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања

Чланови Тима за заштиту ученика од насиља су:

  • Драгана Дујовић, професор разредне наставе
  • Сузана Милаковић, професор разредне наставе
  • Наташа Бајковић, професор српског језика и књижевности
  • Мирослав Антонић, професор математике
  • Драгана Момировић, професор математике
  • Ивана Милисављевић, професор енглеског језика
  • Марија Петровић, професор физичког и здравственог васпитања
  • Ивана Јовановић, професор енглеског језика
  • Ивона Томић, професор биологије
  • Марија Црногорац, професор историје
  • Драгана Јанковић, професор географије
  • Сања Чуровић, професор физичког и здравственог васпитања
  • Милена Вукашиновић, стручни сарадник - психолог
  • Биљана Лазаревић, стручни сарадник - педагог
  • Драгана Бијелић, секретар школе
  • Драгана Јешић, професор биологије и помоћник директора школе
  • Милан Бајић, директор школе
  • Соња Милићевић-Петровић, представник Савета родитеља (1/4)
  • Сена Цонић и Војин Радокановић, представници Ученичког парламента
  • Валентина Антић, стручни сарадник – психолог, координатор

 

Тим за самовредновање

Руководилац Тима за самовредновање за школску 2024/2025. годину је Данка Петровић, професор Технике и технологије. Чланови Тима за самовредновање су:

  • Данка Петровић, професор технике и технологије, руководилац Тима
  • Бојана Плавшић, професор разредне наставе
  • Сандра Мирчић, професор разредне наставе
  • Јован Мицић, професор разредне наставе
  • Анђелка Вученовић, професор математике
  • Маја Веселиновић, професор енглеског језика
  • Тања Пантелић, професор информатике и рачунарства
  • Марјана Младеновић, професор информатике и рачунарства
  • Милан Милојевић, професор технике и технологије
  • Мирослав Стојановић, професор историје
  • Љиљана Лазаревић Милојевић, професор физике
  • Лидија Лечић, професор биологије
  • Драгана Јешић, помоћник директора
  • Биљана Лазаревић, педагог
  • Валентина Антић, психолог
  • Милица Попадић, представник Савета родитеља 1/2
  • Павле Ћукаловић и Настасја Црномарковић, представници Ученичког парламента

 

Стручни тим за инклузивно образовање

Руководилац Тима за инклузивно образовање за школску 2024/2025. годину је Милена Вукашиновић, психолог. Чланови Тима за инклузивно образовање су:

  • Милена Вукашиновић, психолог, руководилац Тима
  • Валентина Антић, психолог
  • Ивана Марковић, професор разредне наставе
  • Мирјана Ћукаловић, професор разредне наставе
  • Споменка Марковић, професор разредне наставе
  • Сузана Милаковић, професор разредне наставе
  • Татјана Филиповић, професор разредне наставе
  • Наташа Бајковић, професор српског језика и књижевности
  • Сања Глигорић, професор математике
  • Марија Панић, професор енглеског језика
  • Мирјана Димитријевић, професор географије
  • Ивана Јоксимовић, представник Савета родитеља (4/2)
  • Магдалена Оташевић и Марко Томић, представници Ученичког парламента

 

Тим за професионалну оријентацију

Тим за професионалну оријентацију у школској 2024/25. години чине:

  • Анђелка Вученовић, професор математике, ОС 8/1
  • Петра Стојковић, професор музичке културе, ОС 8/2
  • Данка Петровић, професор технике и технологије, ОС 8/3
  • Драгана Јанковић, професор географије, ОС 8/4
  • Радмила Јовићевић, професор физичког васпитања, ОС 8/5
  • Марија Панић, професор енглеског језика, ОС 8/6
  • Милена Вукашиновић, психолог
  • Валентина Антић, психолог, координатор Тима

 

Тим за професионални развој и стручно усавршавање

Тим за професионални развој и стручно усавршавање у школској 2024/25. години чине:

  • Радмила Жежељ, професор разредне наставе, педагошки саветник, координатор Тима
  • Зоран Гаврић, професор разредне наставе, педагошки саветник, записничар
  • Марија Протић, професор разредне наставе
  • Силвана Лазић, професор разредне наставе
  • Марица Радивојевић, професор разредне наставе
  • Татјана Филиповић, професор разредне наставе
  • Оља Павловић, професор разредне наставе
  • Тијана Поповић, професор разредне наставе
  • Слађана Тодоровић, професор српског језика
  • Марија Панић, професор енглеског језика
  • Весна Вујовић, професор француског језика
  • Радмила Јовићевић, професор физичког и здравственог васпитања
  • Ивана Јовановић, професор енглеског језика
  • Биљана Лазаревић, стручни сарадник - педагог
  • Валентина Антић, стручни сарадник - психолог
  • Давор Кукић, представник Савета родитеља (4/6)
  • Тамара Макањић и Вељко Стефановић, представници Ученичког парламента
  • Милан Бајић, директор школе

 

Тим за обезбеђивање квалитета и развој установе

Тим за за обезбеђивање квалитета и развој Школе у школској 2024/25. години чине:

  • Гордана Симовић, проф. разредне наставе, руководилац Тима
  • Сандра Планић, проф. разредне наставе
  • Невена Опалић, проф. разредне наставе
  • Јована Калезић, проф. разредне наставе
  • Светлана Лакићевић, проф. српског језика
  • Сања Глигорић, проф. математике
  • Марија Црногорац, проф. историје
  • Татјана Маћејка Трајковић, проф. музичке културе
  • Драгана Ристић, проф. ликовне културе
  • Оливера Крстић, проф. енглеског језика
  • Милена Вукашиновић, стручни сарадник – психолог
  • Александра Делић, представник Савета родитеља (1/5)
  • Урош Димитријевић и Ирина Козлина, представници Ученичког парламента
  • Станко Николић, представник локалне самоуправе
  • Милан Бајић, директор школе

 

Тим за за развој међупредметних компетенција и предузетништва

Тим за развој међупредметних компетенција и предузетништва у школској 2024/25. години чине:

  • Александра Обрадовић, руководилац Тима
  • Мирјана Ћукаловић, професор разредне наставе
  • Марија Протић, професор разредне наставе
  • Тијана Поповић, професор разредне наставе
  • Љиљана Јованоски, професор разредне наставе
  • Силвана Лазић, професор разредне наставе
  • Марица Радивојевић, професор разредне наставе
  • Тамара Ердељанов, професор разредне наставе
  • Игор Петковић, професор математике
  • Марјана Младеновић, професор информатике и рачунарства
  • Татјана Пантелић, професор информатике и рачунарства
  • Славољуб Васић, професор технике и технологије
  • Марко Мишић, представник Савета родитеља 5/6
  • Лука Ераковић и Мила Марковић Бели, представници Ученичког парламента

 

СТАЛНО СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА И СТРУЧНИХ САРАДНИКА У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ „ЈОСИФ ПАНЧИЋ “

Наставник и стручни сарадник има право и дужност да сваке школске године учествује у остваривању различитих облика стручног усавршавања.

Облици стручног усавршавања, приоритетне области, програми, начин организовања и друга питања од значаја за развој система стручног усавршавања утврђени су Правилником о сталном стручном усавршавању и стицању звања наставника, васпитача и стручних сарадника. Права и дужности наставника и стручних сарадника садржане су у члановима 25. – 28. овог Правилника.

ОШ «Јосиф Панчић» је усвојила Упутство осталном стручном усавршавању наставника и стручних сарадника којим су утврђене: врсте активности стручног усавршавања, улоге наставника и стручних сарадника (врсте њиховог ангажовања), припадајујући број сати, односно бодова за извођење или учешће у реализацији активности (према табели приказаној у прилогу 1 овог Упутства), начин њиховог планирања, вођења евиденције о њиховој реализацији и докази којима се исте потврђују. Осим наведеног, овим упутством утврђују се и одговорности за планирање, вођење евиденције и базе података, праћење, анализирање и вредновање резултата и извештавање о стручном усавршавању наставника и стручних сарадника.

ОШ «Јосиф Панчић» планира све облике стручног усавршавања наставника и стручних сарадника приликом израде Годишњег плана рада, који усклађује са Развојним планом, резултатима самовредновања и спољашњег вредновања рада Школе.

Дужност наставника и стручног сарадника је да, на крају школске године, припреми свој Лични план професионалног развоја на прописаном обрасцу, приказаном у прилогу 2 овог упутства, и достави га стручној служби ради израде годишњег плана рада Школе за наредну школску годину.

Професионални развој је сложен процес који подразумева стално развијање компетенција наставника и стручног сарадника ради квалитетнијег обављања посла и унапређивања развоја ученика и нивоа њиховог постигнућа. Саставни и oбавезни део професионалног развоја је стручно усавршавање које подразумева стицање нових и усавршавање постојећих компетенција важних за унапређивање образовно-васпитног рада. (http://katalog.zuov.rs/Kompetencije.aspx)

Наставник и стручни сарадник је дужан да води евиденцију свог стручног усавршавања на прописаном обрасцу, Евиденционом листу, који је представљен у прилогу 3 овог упутства. Саставни део овог обрасца је и опис елемената у табели којим се ближе одређује начин попуњавања обрасца. Примерак попуњеног и потписаног обрасца, наставник и стручни сарадник је дужан да достави стручној служби Школе на крају школске године ради чувања у досијеу наставника и стручног сарадника.

 

Документи и линкови:

 

Марија Николић, педагог
март 2014.

 

Годишњи план рада школе

Годишњи план рада школе представља главни документ у коме су планиране све педагошке активности, одређени задаци и циљеви, као и начин координирања свих делатности педагошких субјеката у школи и непосредној друштвеној заједници. Годишњим планом рада утврђују се време, место, начин и носиоци остваривања програма образовања и васпитања. Годишњи план рада доноси у складу са школским календаром, развојним планом и предшколским, школским и васпитним програмом.

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2024/2025.годину

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2023/2024.годину

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2022/2023.годину

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2021/2022.годину

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2020/2021.годину

Преузимање Годишњег плана рада за школску 2019/2020.годину

 

Школски развојни план

Школски развојни план представља део активности сваке школе која тежи да стално унапређује свој рад, омогући квалитетно образовање и задовољи потребе и интересовање сваког свог ученика. Кроз прецизан преглед стања у школи, процеса наставе и резултата васпитно-образовног рада, одређивање приоритета и потребних активности, школски развојни план служи као водич за остваривање жељених циљева и мера динамике развоја школе.

Преузимање Школског развојног плана за период 2020/2025.године

 

 

Статут ОШ Јосиф Панчић

Преузимање Статута ОШ Јосиф Панчић

 

Правилник о васпитној, васпитно-дисциплинској и материјалној одговорности ученика ОШ Јосиф Панчић

Преузимање правилника

 

Правилник о употреби личних дигиталних уређаја

Преузимање правилника о употреби личних дигиталних уређаја

 

Правилници о плану и програму наставе и учења

Правилник о допунама Правилника о плану наставе и учења за пети и шести разред основног образовања и васпитања и програму наставе и учења за пети и шести разред основног образовања и васпитања (15.септембар 2023.)

Правилник о допунама Правилника о плану наставе и учења за пети и шести разред основног образовања и васпитања и програму наставе и учења за пети и шести разред основног образовања и васпитања (4.октобар 2021.)

Правилник о допуни Правилника о програму наставе и учења за седми разред основног образовања и васпитања

Правилник о допуни Правилника о програму наставе и учења за осми разред основног образовања и васпитања

 

Правилник о заштити и безбедности ученика ОШ „Јосиф Панчић

Правилником о заштити и безбедности регулишу се мере, начин и поступак заштите и безбедности ученика Основне школе „Јосиф Панчић” Београд, за време остваривања образовно-васпитног рада и других активности које организује школа.

Преузимање Правилника о заштити и безбедности ученика ОШ „Јосиф Панчић

 

Правилник о понашању ученика, запослених и родитеља ученика ОШ „Јосиф Панчић“

Правилником о понашању у школи уређује се понашање запослених, ученика, родитеља ученика и трећих лица у Основној школи „Јосиф Панчић” у Београду. Поштовањем Правилника обезбеђује се успешно одвијање образовно-васпитне делатности школе, побољшавају се радна дисциплина и безбедност у школи, чување школске имовине и имовине ученика, запослених, родитеља ученика и трећих лица и доприноси се бољем успеху ученика и повећању угледа школе.

Преузимање Правилника о понашању ученика, запослених и родитеља ученика ОШ „Јосиф Панчић“

 

Правилник о уређивању поступка набавки

Преузимање Правилника о уређивању поступка набавки

 

Одлука о усвајању плана јавних набавки

Преузимање Одлуке о усвајању плана јавних набавки за 2023.годину

Преузимање Обавештења о спроведеним јавним набавкама у 2023.години

 

План јавних набавки за 2024.годину

Преузимање плана јавних набавки за 2024.годину

 

План јавних набавки за 2024.годину - измена1

Преузимање плана јавних набавки за 2024.годину - измена1

 

Годишњи финансијски извештај за 2023.годину

Преузимање Финансијског извештаја за 2023.годину

 

Годишњи финансијски извештај за 2022.годину

Преузимање Финансијског извештаја за 2022.годину

 

Финансијски план за 2024.годину

Преузимање Финансијског плана за 2024.годину

 

Финансијски план за 2023.годину

Преузимање Финансијског плана за 2023.годину

 

Завршни рачун

Преузимање Завршног рачуна

 

Поткатегорије

Безбедан боравак у школи

Bezbedno

Чувам те

CuvamTe

Уџбеници 2024/25.

Начин коришћења мобилне технологије у школи

Смернице за родитеље - Како разговарати са децом у кризним ситуацијама

OperativniPlan

Препоручене мере превенције COVID-19 у школама и установама ученичког и студентског стандарда

OperativniPlan